TVP 11 - pozwól że wyjaśnię
Spadkobiercy geniuszu i telepatia oszustów

Linkoln

UWAGA TA STONA TO PRZENIESIENIE PORTALU - pozwolzewyjasnie.pl - ( w likwidacji )


JEŻELI KOMUŚ POMYSŁ PRZEDSTAWIONY PONIŻEJ SPODOBA SIĘ NA TYLE IŻ CHCIAŁBY WEJŚĆ W NIEGO, ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY -

PROJEKT LIMO BUS

LIMO BUS  
   

JEŻELI KOMUŚ POMYSŁ PRZEDSTAWIONY POWYŻEJ SPODOBAŁ SIĘ NA TYLE IŻ CHCIAŁBY WEJŚĆ W NIEGO, ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY -

 

LIMUZYNA-BUS

SKĄD SIĘ WZIĄŁ POMYSŁ FIRMY TRANSPORTOWEJ NAZWANEJ LIMUZYNA BUS I NA CZYM ON MA POLEGAĆ ?

 

Mój kolega Leszek, przebywał 17 lat w Kanadzie, po powrocie jako mienie przesiedleńcze przywiózł Lincolna. Ponieważ stał niezabezpieczony na parkingu pod chmurką, a wiadomo jacy są ludzie, potłuczono kilka szyb i wylano wiadro farby.

Gdy męczyłem się z jej usunięciem, podchodzili do mnie ludzie i mocno oburzeni na wandali komentowali to w takim stylu - taki samochód ! Przecierałem ze zdumienia oczy, nie chciałem wierzyć, że tak na ten Amerykański kicz reagują, a trzeba wiedzieć że to plastyk i skay i wpadł mi do głowy pomysł. Każdemu kto nawiązywał ze mną rozmowę przedstawiałem taki oto obraz.

 

Zapytałem czy gdyby taki samochód stał na Placu Zamkowym, przy słupku oznaczonym jako limuzyna bus ( specjalnym przystanku ) i świadczył by usługi transportowe, to znaczy że za 15 zł od osoby przewoził by ludzi z Pl Zamkowego do Wilanowa, czy skorzystali by z tego ?

Byli zachwyceni i każdy, dosłownie każdy był taką opcją zainteresowany.

Wielu ludzi miałoby ochotę przejechać się Lincolnem chociażby aby zobaczyć jak to coś wygląda wewnątrz i jaki ma komfort jazdy, jednak wynająć takie auto za 500 zł, a to już naprawdę tylko nieliczni by skorzystali i to zapewne przy wyjątkowych okazjach ( śluby itp ). Jednak 15 zł od osoby i to w dowolnej chwili, a to już coś.

Ktoś powie, jak się to może opłacać, przecież to bardzo drogie auto i kosztowne w eksploatacji. NIE MAJĄ RACJI. Nieświadomość - nieświadomość spowodowana nieinteresowaniem się tematem spowodowała, że całkowicie się mylą.

Ich racja dotyczy nowych aut, które faktycznie są abstrakcyjnie drogie.

Należy jednak pamiętać kto je kupuje. są to ludzie wyjątkowo bogaci, nie liczący się z kasą, którzy co kilka lat je zmieniają, albo tylko dlatego, że im się znudziło.

ICH STAĆ NA NOWE, ONI UŻYWANEGO NIE KUPIĄ, A RYNEK WTÓRNY JEST MOCNO ZAWĘŻONY. Zużycie paliwa wielkość auta, problemy z parkowaniem powoduje, że nie ma specjalnie chętnych na używane i można je w doskonałym stanie kupić za grosze. Jest to rząd wielkości, między 12 000 - 20 000 zł.

Z tym tylko, że piszę o rynku zachodnim, a niesprane znalazłem nawet za 3 000 zł ( takie przydałoby się jako magazyn części zamiennych )

 

TYLE WSTĘPU TERAZ OPISZĘ JAK SOBIE WYOBRAŻAM LINIĘ LIMUZYNA BUS

 

SAMOCHÓD

ZAKUP

PRZYGOTOWANIE

REJESTRACJA

 

Samochód marki Lincoln - 10 osobowy zakupiony w Wielkiej Brytanii.

Tam są one tanie, dodatkową argumentacją jest to, iż Lincolny mają kierownice przygotowaną do prawostronnego ruchu, nigdy nie były robione na Angielski rynek.

 

PO SPROWADZENIU I OPŁACIE AKCYZOWEJ

NALEŻY GO PRZYSTOSOWAĆ W PODWÓJNY SPOSÓB

 

1

Aby przystosować go do naszych warunków i moc go

zarejestrować. Wspomniałem, iż układ kierowniczy jest już przystosowany, ale inne

szczegóły różnią się. Na Anglię jest przygotowany inaczej i inaczej na USA.

W Polsce musi również być inaczej przygotowany. Zakupiony na Niemieckim rynku

miałby od razu wszystko wporządku, jednak na tamtym rynku, chociażby z tej racji

są one drogie. Wielokrotnie taniej jest zaadoptować go.

CO TRZEBA W NIM ZMIENIĆ

A PRZEDNIE REFLEKTORY

Są one zawsze ustawiane asymetrycznie, aby lepiej oświetlały pobocze, z tej racji

mają one zależnie od kraju inne ryflowania.

 

Zatem trzeba je koniecznie wymienić na przystosowane do europejskiego ruchu

prawostronnego - jest różnica między prawostronnym Amerykańskim a

prawostronnym europejskim.

W USA są one symetryczne zatem jest jeszcze inne ryflowanie.

 

B KIERUNKOWSKAZY TYLNE

Jeżeli będzie to wersja Amerykańska, co jest prawdopodobnym. Z tego co się

orientuję Anglicy dopuszczają to Amerykańskie rozwiązanie ( pewności jednak nie

mam - gdyby nie dopuszczali to problem by odpadł bo Angielskie

kierunkowskazy odpowiadają polskim normom ).

W CZYM TU JEST PROBLEM ?

Gdy np. samochód hamuje zapalają się światła stop. Włączając w tym samym

czasie kierunkowskaz powodujemy, że żarówka która odpowiadała za stop zaczyna

migać - to raz.

Dwa , jest oczywistym, że kolor takich świateł to czerwony a u nas jest to

niedopuszczalne. Sama lampa zespolona ma miejsce na wmontowanie dodatkowych

żarówek, jednak trzeba wymienić jeden z elementów plastykowych tej zespolonej

lampy ( jest ona rozbieralną ). Zamienić go z koloru czerwonego na żółty i lekko

przerobić instalację elektryczną ( już w jednym aucie to robiłem ).

 

C KIERUNKOWSKAZY PRZEDNIE

( w przypadku jeżeli Anglicy nie dopuszczają amerykańskich rozwiązań to problem

nie istnieje ). W amerykańskiej wersji kierunkowskazy są białe i umieszczone w

lampie ze światłami pozycyjnymi. Zderzaki lincolna mają zaślepki w miejscach do

wmontowania lampek kierunkowskazów. To jest jedno z rozwiązań, drugie jeżeli w

lampie są miejsca na dwie oddzielne żarówki, to jedną można dać żółtą i w tym

przypadku białe szkło już nam nie przeszkadza, gdy jednak będzie miejsce tylko

na jedną podwójną żarówkę, trzeba będzie skorzystać z pierwszego rozwiązania ( a

Lincoln stosował różne lamy i nie wiadomo co się trafi razem z samochodem ).

 

TO WYSTARCZY ABY AUTO PRZESZŁO NASZ PRZEGLĄD

ZAKOŃCZYŁEM OPIS PIERWSZEGO PRZYGOTOWANIA AUTA

2

Teraz drugi etap przygotowujący auto do pracy jako limuzyna bus.

Takie przygotowanie go, zmniejsza koszta eksploatacji, poprawia komfort i daje kontrolę nad jego wykorzystaniem.

 

A INSTALACJA GAZOWA

Trzeba pamiętać, iż lincoln to benzyna i zużywa około 18 litrów paliwa, zatem koniecznym jest wyposażyć go w instalację gazową.

Jest to wydatek rzędu 3 000 – 5 000 zł ( Może zdarzyć się sytuacja, że samochód od  razu będzie miał instalację gazową. Z racji jego paliwożerności często ją montowano )

 

B BENZYNOWY AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY

Małej mocy, rzędu 1 kw którego układ chłodzenia będzie podłączony pod układ  chłodzenia silnika. Dlaczego jest to przydatne, ja określiłbym to wręcz niezbędnym,

Z dalszej części wynikać będzie, iż samochód większość czasu będzie stał na pętli,  a kilku litrowy silnik, gdyby pracował zużywałby sporo paliwa, a gdy chce się  zachować komfort to musi działać klimatyzacja napędzana bezpośrednio od silnika.

Agregat prądotwórczy w połączeniu z punktem C umożliwia wyłączenie silnika przy  zachowaniu komfortu i to w lato i zimę.

 

C DODATKOWA KLIMATYZACJA OPARTA NA OGNIWACH PELTIERA

Lincoln ma fabrycznie zamontowaną klimatyzację. Samo zatem nasuwa się pytanie,  po co ją dublować ? Odpowiedz to punkty B i C razem brane pod uwagę.

Teraz opiszę jak ma to wyglądać.

Klasyczna klimatyzacja to kompresor, chłodnica i wymiennik ciepła umieszczony w  aucie. Kompresor napędzany jest paskiem od pracującego silnika.

Ogniwo Peltiera to półprzewodnik, przez który przepływa prąd elektryczny.

Puszczając go w jednym kierunku miejsce A schładzamy a miejsce B ogrzewamy.

Zmieniając biegunowość otrzymamy odwrotny efekt, miejsce B schłodzimy a  ogrzejemy miejsce A Po to jest potrzebny ag. Prądotwórczy.

 

D KAMERY Z REJESTRACJĄ OBRAZU

W samochodzie w przedziale pasażerskim umieszczone będą tabliczki, że pojazd  jest monitorowany ( w kilku językach ). Będą zamontowane kamerki obejmujące  cały przedział. Podobnie z miejscem obok kierowcy. Obrazy będą zapisane w  postaci cyfrowej.

Dalej będzie wyjaśnię dlaczego oprócz tego co oczywiste da to rozwiązanie.

 

E POKROWCE NA FOTELE

Jest oczywistym, iż ludzie nie dbają o to co nie ich. Ponadto wszystko się zużywa,  fotele również, zatem powinny one być wyposażone w efektowne, zdejmowane  pokrowce, które wymieniało by się mniej więcej raz na tydzień na wyprane.

 

F SPECJALNE TABLICE REJESTRACYJNE

Wykupione specjalne nr. rejestracyjne. Będzie to nazwa firmy z dodatkowym nr.  informującym, które to kolejne auto. Proponowane nr to LIMUZYNA-BUS 001

lub będzie to nazwa linii którą obsługuje ten pojazd. W przypadku starówka-pl  zamkowy może to być TURYSTA 001

W przypadku linii obsługującej trasę, lotnisko hotele LOTNISKO-HOTEL 001  Trasa lotnisko dworce właśnie LOTNISKO-DWORCE 001

 

G INTERNET

To rozwiązanie można nazwać perspektywicznym i to mimo prostoty jego realizacji.

Dlaczego wyjaśnione to zostanie nieco później. Teraz jak to technicznie ma  wyglądać. Założona będzie strona internetowa. kierowca będzie miał bezpośrednie  połączenie z serwerem, jednak z ograniczeniami. Odjeżdżając z przystanku będzie  naciskał przycisk informujący o tym czy ma wolne miejsca . Dalsza część już w  rozdziale …...

TERAZ DODATKOWY PUNKT CO DO WYPOSAŻENIA AUTA, POWODUJĄCY ŻE STAJE SIĘ ONE ATRAKCYJNIEJSZE - TEN PUNKT NAZWAŁEM

KOMFORT PASAŻERÓW

A LODÓWKI

Z reguły w Lincolnie zamontowane są lodówki, gdyby jednak nie było, należy je  tam umieścić. Sposób korzystania z nich przez pasażerów opisany będzie w  rozdziale

 

H MONITORY – TELEWIZORY

Również montowane są standartowo. jednak to tylko teoria.

najczęściej są to stare kineskopowe lub uszkodzone, a powinny być lcd w pełni  sprawne. Co do wyświetlanych obrazów, jest to jeszcze do ustalenia, ale i to  powinno być czymś wyjątkowym, tak jak sam pomysł - limuzyna bus

 

 

PRZEDSTAWIĘ TERAZ SAM POMYSŁ I BIZNES PLAN

 

Przy Pl. Zamkowym stałby przystanek z nazwą - LIMUZYNA BUS. na nim umieszczona była by tabliczka z rozkładem jazdy.

Całe kółko, Pl. Zamkowy – Wilanów to 1,5 godziny. Ponieważ odległość między starówką a Wilanowem, to około 10 km, co oznacza że większość czasu auto stałoby na pętlach a to razem z dobrze oświetlonym przystaneczkiem wzbudzałoby zainteresowanie, gdy ktoś podszedłby ze zwykłej ciekawości, dowiedziałby się o co chodzi.

 

NA TRASIE BYŁBY JESZCZE JEDEN PRZYSTANEK NA WYSOKOŚCI ŁAZIENEK

OTO JAK OWE PRZYSTANKI MIAŁYBY WYGLĄDAĆ ?

 

Coś w rodzaju ciężkiego, jednak przenośnego słupka, słupka z ekranem monitorowym  ( lcd ) i kompem połączonym bezprzewodowo z internetem . Przystanki to takie  konstrukcje jakie wykorzystywało się w kioskach internetowych. Wyświetlał by się  rozkład jazdy, aktualna data i godzina, także czas za jaki pojawi się auto na  przystanku i czas jego odjazdu z niego, oraz informacja czy w najbliższym kursie jest  jeszcze wolne miejsce.

Ponadto potencjalny pasażer widząc, iż wyświetla się wolne miejsce na konkretny przejazd, miałby możliwość z tego przystanku zarezerwować miejsce   ( dotykając ekranu w odpowiednim miejscu ). W tym jednak przypadku, aby mógł tak  uczynić , musiałby być tak zwanym pasażerem zalogowanym, to znaczy takim, który  już raz korzystał z tego środka transportu i zdecydował się zarejestrować u kierowcy. 

W przeciwnym układzie, wprawdzie również miałby taką możliwość, lecz musiałby  zadzwonić do kierowcy na komórkę podając hasło jakie mu się wyświetla na ekranie  monitora na przystanku ( za każdym razem byłoby inne ) chodzi o to aby ograniczyć  do minimum możliwość żartów. Telefony zastrzeżone, to znaczy takie, których numer  nie wyświetla się kierowcy nie byłby honorowane. Jest oczywistym, że informacja o  tym umieszczona byłaby na ekranach przystanków.

Nasuwa się pytanie jak te przystanki były by podłączone do prądu ?

Otóż wyposażone one byłyby w akumulatory typu samochodowego, a monitor i komp byłyby niskonapięciowe – 12 v, jego oświetlenie ledowe.

Taki przystanek stawiany byłby rano, a zabierany wieczorem - chyba że udało by się załatwić zgodę na jego trwałe zainstalowanie. W tym przypadku wymieniane były by tylko akumulatory. Z podłączenia pod sieć nie chciałbym korzystać z kilku powodów oto jeden z nich, przystanki byłyby małe, zatem dostęp dla wandali łatwiejszy, a co by się stało gdyby takiego głupka poraził prąd. Zabezpieczenie przed wandalami było by następujące:

Monitorowanie.

Gps, a to w przypadku gdyby ktoś chciał ukraść przystanek ( kradną bankomaty to i to mogą ) na centrali co 10 sekund sprawdzana była by pozycja przystanku i zapisywana w pamięci.

TERAZ ODPOWIEDZ GDZIE MAJĄ BYĆ TAKIE „PRZYSTANKI” ?

Oczywistym jest że na pętlach co w przypadku linii turystycznej oznacza

1 NA PLACU ZAMKOWYM

2 W WILANOWIE

Gdzie jeszcze na tej trasie ?

PO JEDNYM W KAŻDĄ ZE STRON, MIEJ WIĘCEJ POŚRODKU, NAJLEPIEJ PRZY ATRAKCYJNYM OBIEKCIE TURYSTYCZNYM - CZYLI POWIEDZMY PRZY ŁAZIENKACH. SUMA SUMMARUM W OBIE STRONY RAZEM Z PĘTLAMI PRZYSTANKÓW BYŁOBY 4

 

JAKIE SĄ KOSZTA PRZEJAZDU

paliwo ( jeden przejazd Pl zamkowy Wilanów )

wynagrodzenie kierowcy ( jeden przejazd pl zamkowy Wilanów jest to pensja kierowcy podzielona na ilość przejazdów jakie on wykona w tym czasie )

zus kierowcy ( jeden przejazd pl zamkowy Wilanów jest to ZUS kierowcy podzielony na ilość przejazdów jakie on wykona w tym czasie )

podatek od wynagrodzenia kierowcy ( jeden przejazd Pl zamkowy Wilanów jest to podatek miesięczny kierowcy podzielony na ilość przejazdów jakie on wykona w tym czasie )

ubezpieczenie pojazdu ( rozłożone na każdy dzień )

amortyzacja pojazdu ( rozłożona na każdy przejazd)

opłaty miesięczne za przystanki ( rozłożone na każdy przejazd )

opłaty za przejazd nowym światem ( rozłożone na każdy przejazd )

naprawy bieżące ( rozłożone na każdy przejazd )

materiały eksploatacyjne ( oleje płyny opony itp ) ( rozłożone na każdy przejazd )

sorty ubraniowe kierowcy ( rozłożone na każdy przejazd )

 

Z poprzedniego rozdziału wynika, że auto zużywa 18 litrów, to jeżeli chodzi o benzynę, jednak gazu nieco więcej, powiedzmy że będzie to 22 litry x 2,8 zł = 61,6 zł na 100 km zaokrląglmy to do 65 zł. Czyli przejazd w jedną stronę, to wydatek rzędu 6 złotych 50 groszy ( starówka Wilanów = 10 km ) 6 ZŁOTYCH 50 GROSZY

Aby dalej można było prowadzić wyliczenia trzeba znać czas pracy auta zatem podam przykładowe godziny odjazdów

1 ZE STARÓWKI

8

9/30

11

12/30

14

15/30

17

18/30

20

21/30 ( dotarłby do Wilanowa powiedzmy za pól godziny czyli o 22 )

2 Z WILANOWA

8/45

10/15

11/45

13/15

14/45

16/15

17/45

19/15

20/45

Doliczając po pół godziny na dojazd i zjazd do bazy, czas pracy = 15 godzin dziennie. Logicznym jest, iż w sezonie turystycznym w niedzielę również auto musiałoby pracować, jednak ludzie muszą mieć dni wolne.

ZATEM POMNÓŻMY ILOŚĆ DNI RAZY GODZINY.

30 x 15 = 450 godzin czyli potrzebnych byłoby 3 kierowców.

Każdy pracowałby po 150 godzin miesięcznie, a jego dniówka za 7,5 godziny pracy wynosiłaby 100 zł.

Codziennie pracowałoby dwu, a jeden miał wolne.

Przykładowe grafiki pracy kierowców podane są w dalszej części.

Kursów dziennych na jednego przydałoby 9,5.

Podzielmy 100 na 9,5 a dowiemy się ile bierze za 1 kurs to się = 10,6

Dodajmy do tego owe 6,5 za paliwo = 17,1

Doliczmy podatek jaki od wynagrodzenia zapłaciłby kierowca.

Czyli 2 złote plus ZUS 35 % tj. około 4

 

CZYLI RAZEM 6,5 + 10,6 + 2 + 4 = 23,1 ZŁ

 

CO OZNACZA ŻE ZABIERAJĄC TYLKO DWU PASAŻERÓW NIE BYŁO BY STRAT Dwu pasażerów po 15zł. x 2 = 30zł.

RÓŻNICA 30 – 23,1 = 6,9 ZŁ

To były by inne koszta, czyli: płyny eksploatacyjne, ubezpieczenie auta, naprawy bieżące, opony, opłaty za przystanki.

Policzmy ile by na zostało w skali miesiąca gdyby za każdym razem było tylko 2 pasażerów

 

DZIENNIE KURSÓW 19 RAZY 6,9 = 131,1 ZŁ DZIENNIE

RAZY 30 DNI 30 x 131,1 = 3933 ZŁ

 

SŁOWNIE TRZY TYSIĄCE DZIEWIĘĆSET TRZYDZIEŚCI TRZY ZŁOTE.

 

Pojemność przedziału pasażerskiego to 10 osób.

CZYLI OBŁOŻENIE 100% TO 10 OSÓB

90% T0O 9 ITD.

KOSZT JEDNEGO KURSU ZAWSZE JEST STAŁY I WYNOSI 30 ZŁ.

PRZY PEŁNYM OBŁOŻENIU UCIĄG TO 10 X 15 = 150 ZŁ.

A ZYSK 150 - 30 = 120 ZŁ.

 

RAZY 19 KURSÓW DZIENNIE = 2280 ZŁ RAZY 30 DNI = 68 400 ZŁ

 

OTO WYNIKI ZYSKÓW PRZY RÓŻNYCH OBŁOŻENIACH

 

PRZY 100 % OBŁOŻENIU ZYSK = 2310 DZIENNIE x 30 DNI = 69 300 miesięcznie

PRZY 90 % OBŁOŻENIU ZYSK = 2025 DZIENNIE x 30 DNI = 60 750 miesięcznie

PRZY 80 % OBŁOŻENIU ZYSK = 1740 DZIENNIE x 30 DNI = 52 200 miesięcznie

PRZY 70 % OBŁOŻENIU ZYSK = 1455 DZIENNIE x 30 DNI = 43 650 miesięcznie

PRZY 60 % OBŁOŻENIU ZYSK = 1170 DZIENNIE x 30 DNI = 35 100 miesięcznie

PRZY 50 % OBŁOŻENIU ZYSK = 885 DZIENNIE x 30 DNI = 26 550 miesięcznie

PRZY 40 % OBŁOŻENIU ZYSK = 600 DZIENNIE x 30 DNI = 18 000 miesięcznie

PRZY 30 % OBŁOŻENIU ZYSK = 315 DZIENNIE x 30 DNI = 9 450 miesięcznie

PRZY 20 % TYLKO ZWROT KOSZTÓW

 

Dlaczego 40% obłożenie jest podkreślone ? Bo mniej więcej tyle będzie kosztowało auto, co oznacza że w takim przypadku po jednym miesiącu zwróci się ono całkowicie.

 

Jak wiesz sam byłem kierowcą, zatem wpadłem na jeszcze jeden pomysł, jak go premiować, aby dbał o ten biznes.

 

Jeżeli będzie pełne obłożenie a będzie jeszcze jeden klient, który zgodziłby się jechać obok kierowcy, to kierowca miałby prawo sprzedać to miejsce nieco taniej. tj. za 10 zł.

Oczywiście byłby to ewidencjonowany bilet. Zysk jak wspomniałem poszedłby dla kierowcy i w jego dochody byłby zapisany, on zapłaciłby za niego podatek - tylko w dokumentach powinno to widnieć jako premia.

Podobnie gdy auto wystartuje z pętli z pełną obsadą w przedziale pasażerskim, ale pasażer wysiądzie wcześniej, to kierowca będzie miał prawo w miejscu gdzie wysiadł pasażer, lub z pośredniego przystanku wziąć następnego i zysk ze sprzedaży będzie jego, tak jak w punkcie powyżej z tym tylko, że cena biletu wewnątrz = 15 zł.

Jest oczywistym, że jeżeli kierowca powiadomiony jest ( ekran monitora wewnątrz auta połączony z internetem ), iż na pośrednim przystanku oczekuje klient, to po wysadzeniu po drodze pasażera nie będzie mógł z tego miejsca zabrać innego.

Aby nikt nas nie robił nas w bambuko po to ma być zainstalowany w aucie pełny monitoring z rejestracją obrazu. Ponadto będzie licznik wejść i wyjść i gdy kasa nie zgodzi się z tą ilością to będzie można przejrzeć monitoring i wyjaśnić sporne kwestie.

 

KIEROWCA NIE BĘDZIE MIAŁ PRAWA ZABRAĆ PASAŻERA W KABINIE KIEROWCY, JEŻELI CHOĆ JEDNO MIEJSCE W PRZEDZIALE PASAŻERSKIM BĘDZIE PUSTE.

Chodzi o to, aby mu się opłacało pełne obłożenie, a nie kombinował jak oskubać.

 

 

ROZWINIĘCIE FIRMY.

 

Bądźmy optymistami, załóżmy że jest 100% obłożenie, albo że czas odjazdu co 1,5 godziny powoduje, iż niektórzy rezygnują i wprawdzie obłożenie jest mniejsze powiedzmy 40%. Jednak gdyby odjeżdżało co 45 minut, to również było by takie. to oznacza, że dwa auta miały by takie obłożenie, zatem zyski by się zwiększyły.

 

NASTĘPNA SYTUACJA TO NOWA LINIA.

 

LOTNISKO – HOTELE

TU JEST SPORE POLE DO POPISU.

Można w miejscach startu ludzi rozdawać ulotki, iż wsiadając do linii limuzyna bus i płacąc 15 zł dojedziesz do hotelu wyszczególnionego na trasie przejazdu.

Można pójść dalej, jak to chwyci dogadać się z tanimi liniami, aby mieli w ofercie możliwość skorzystania z naszej linii.

W tym przypadku kierowcy na monitorze wyświetliłoby się nazwisko pasażera i nr biletu lotniczego na podstawie, którego miałby on prawo do przejazdu - nikt w takim przypadku nie byłby narażony na skubanie przez mafię taksówkarską.

KOLEJNA LINIA TO LOTNISKO - DWORCE KOLEJOWE I AUTOBUSOWE

 

NASTĘPNY POMYSŁ TO INNE AUTO ROLLS-ROYCE DLA LUDU

W tym przypadku jednak cena biletu to 25 zł. a to z tej racji, że jest mniej w nim miejsc, no i kierowca nie miałby boków. Zatem gdyby to się rozwinęło , to tak należałoby układać grafiki aby sprawiedliwie, po równo wszyscy jeździli i Lincolnami i Rolsami.

AUTA REZERWOWE I DODATKI

Gdy pomysł chwyci i będzie więcej niż dwa auta na trasie turystycznej, warto aby było jeszcze jedno stojące w połowie trasy jako samochód awaryjny w przypadku awarii jednego z liniowych. Ponadto w sytuacji gdy na określony kurs będzie więcej chętnych, np. 15 osób, podjeżdża on na pętlę stając się dodatkiem ( wykonuje dodatkowy kurs ).

 

Rozwijając firmę doprowadzić do takiego oto stanu rzeczy:

Na 5 kursujących aut, jedno powinno być awaryjne, a na siedmiu kierowców będących w pracy jeden więcej, właśnie jako awaryjny dostarczający samochód w przypadku awarii innego i pracujący na dodatku.

 

Posuńmy wodze wyobraźni nieco dalej.

W perspektywie czasu warto zaopatrzyć się w samochód naprawczy, a raczej holowniczy, który dowiezie auto zastępcze i odbierze uszkodzone, bo bywają awarie, iż samochód o własnych siłach nie pojedzie. Byłby nim terenowy Land Rower z silnikiem diesla.

 

TO WSZYSTKO TO ROZWINIĘCIE FIRMY.

ABY JEDNAK TO WSZYSTKO ZACZĘŁO DZIAŁAĆ, POMYSŁ TRZEBA SPRAWDZIĆ - JAK TO SOBIE WYOBRAŻAM ?

 

Kupić Lincolna w sposób opisany wcześniej, a to dlatego, że gdyby cokolwiek poszło nie tak, to będzie można go sprzedać z niewielkim, ale jednak zyskiem.

 

OTWORZYĆ FIRMĘ ZAKŁADAJĄC, IŻ BĘDZIE ONA FUNKCJONOWAĆ TYLKO JEDEN MIESIĄC ( dlaczego tak będzie można zrozumieć po przeczytaniu całości ).

NA 1 MIESIĄC ZAŁATWIĆ ZGODY NA PRZYSTANKI.

NA 1 MIESIĄC ZAŁATWIĆ ZGODĘ NA PRZEJAZD NOWYM ŚWIATEM.

I PRZEZ MIESIĄC SAMEMU WOZIĆ LUDZI I ZORIENTOWAĆ SIĘ W TEMACIE.

 

 

Jak wszystko będzie okey, to należy zarejestrować firmę w Wielkiej Brytanii. Tam płacić ubezpieczenie i część podatku. Z tego właśnie powodu firma w Polsce z założenia miałaby funkcjonować 1 miesiąc. DLACZEGO TAK CHCĘ POSTĄPIĆ ?

 

Już wymyślano w tym kraju za rządów Tuska różne numery, które dezorganizują pracę, a tak związani są międzynarodowymi umowami. Ponadto gdy do pracy wejdzie Rols to mimo, iż będzie zgoda na rejestrację aut z kierownicą po przeciwnej stronie niż nasze normy, to jednak prawdopodobnie takie auta nie będą mogły pracować.

Inaczej ma się rzecz w przypadku firmy zarejestrowanej w innym kraju, a świadczącej usługi na naszym rynku. Dodatkowy argument to wysokość samych podatków, a i tamtejszy zus jest tańszy i daje w zamian więcej, chociażby pewniejsze honorowanie ubezpieczeń w placówkach leczniczych w Europie.

 

TO TYLE JARKU, PRZEMYŚL SPRAWĘ I DAJ ZNAĆ CO O TYM MYŚLISZ.

CZY MIAŁBYŚ OCHOTĘ WEJŚĆ ZE MNĄ W TAKI TEMAT.

 

NA ADRES INTERNETOWY ibibibib@o2.pl lub iborycki@o2.pl

 

JAK POMYSŁ CIĘ NIE BĘDZIE INTERESOWAŁ TO RÓWNIEŻ DAJ ZNAĆ

PROSIŁBYM ABYŚ WSTĘPNIE PODJĄŁ DECYZJĘ W CIĄGU TYGODNIA OD DNIA OTRZYMANIA TEGO PISMA.

WSTĘPNIE TO ZNACZY NIE ZOBOWIĄZUJĄCO - PO PROSTU INFORMACJA TYPU ŻE POMYSŁ JEST DLA CIEBIE WART ZASTANOWIENIA.

 

Miałem zrobić to z Leszkiem, ale półtora roku temu zeszło się biedakowi.

Mnie przekonuje cena auta i zyski już przy niewielkim obłożeniu.

To nie może być firma taksówkowa, a autobusowa.

Autobusy o małej liczbie miejsc - LIMUZYNA-BUS

 

Być może będzie to tylko sezonowe, od maja do września włącznie, ale to zawsze 5 miesięcy niezłego przychodu a mając na uwadze, że 40% obłożenia auta po jednym miesiącu zwraca je to, stawiając dwa samochody, nawet sezonowe zyski wyniosły by w pierwszym roku: PO JEDNYM LINCOLNIE I 72 000 NA GŁOWĘ.

WIADOMO JARKU, ŻE JESZCZE TRZEBA SPORO PRZEMYŚLEĆ.

MAM JUŻ PRZYGOTOWANE OPCJE SORTÓW UBRANIOWYCH, ALE TERAZ NIE CHCĘ CIĘ TYM ZANUDZAĆ.

POZDRAWIAM IREK

Na zakończenie przykładowe grafiki pracy kierowców

Cykl - 4 dni pracy 2 dni wolne w każdym pracującym dniu jej czas wynosi 7,5 godzin

 

JEŻELI KOMUŚ POMYSŁ PRZEDSTAWIONY POWYŻEJ SPODOBAŁ SIĘ NA TYLE, ŻE CHCIAŁBY WEJŚĆ W NIEGO, ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY -


RDAGJĄCY STRONĘ IRENEUSZ BORYCKI